بیوگرافی د ویکند خواننده معروف آمریکایی + ماجرای ارتباط با آنجلینا جولی
نوشته شده توسط : روح الله باقری

بیوگرافی د ویکند

نام د ویکند ، ایبل مکنن تسفی به انگلیسی: Abel Makkonen Tesfaye است. وی در 16 فوریه 1990 متولد شد که با نام هنری د ویکند شناخته میشود.

 

زندگی حرفه ای د ویکند

د ویکند  در اواخر سال ۲۰۱۰ به صورت ناشناس چند آهنگ را در یوتیوب با عنوان د ویکند منتشر کرد. او با منتشر کردن سه میکس‌تیپ را با نام‌های: خانه بادکنک‌ها، پنجشنبه و انعکاس‌های سکوت در سال ۲۰۱۱ نظر و تحسین منتقدین را به خود جلب کرد.

سومین آلبوم د ویکند با نام پشت دیوانگی توانست به آلبوم شماره یک در بیلبورد 200 تبدیل شود. این آلبوم سه آهنگ برتر با نام این رو به دست آوردی، تپه ها و صورتم را نمیتوانم حس کنم را شامل بود. این سه آهنگ توانستند مکان بالای جدول آهنگ‌های داغ آراندبی بیلبورد را تصاحب کنند. این موفقیت د ویکند را به اولین هنرمندی تبدیل کرد که توانسته در طول تاریخ آن را به دست آورد.

د ویکند تا به حال توانسته است سه بار جایزه ی بسیار معتبر و ارزشمند جایزه گرمی را برنده شود. وی همچنین یک بار نامزد جایزه ی اسکار شده است.

 

زندگی خانوادگی د ویکند

او تنها فرزند ماک‌کونن و سمرا تسفی که مهاجرانی اتیوپیایی بودند، است. آنها در دهه 1980 از اتیوپی به کانادا مهاجرت کردند.

وضعیت مالی خانواده ی وی بسیار ضعیف بود به همین دلیل مادر وی در زمینه ی پرستاری و پذیرایی و نظافتچی مدرسه شبانه کار میکرد. در حالی که د ویکند جوان بود پدرش او را رها کرد. و در نهایت د ویکند را مادربزرگ مادری اش بزرگ کرد. همین باعث شد تا د ویکند زبان امهری و سامی را بیاموزد. علاوه بر این مادربزرگش او را به کلیسای ارتدکس توحیدی اتیوپی می‌برد.

 

رابطه د ویکند و آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ستاره ۴۶ ساله هالیوود و دویکند خواننده مشهور ۳۱ ساله در یک رستوران ایتالیایی در سانتامونیکا لس آنجلس قرار شام داشته‌اند و چند ساعتی را با هم گذرانده‌اند.

 

 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: